ZAVŘÍT
MENU
0
Stav nákupného košíka
0,00 €
AKČNÉ PRODUKTY Náhradné diely Servis Doplnky Pre jazdcov ŠTVORKOLKY PITBIKE MINICROSS ELEKTROKOLOBEŽKY BUGINY MINIBIKE
ZAVRIEŤ

Časté otázky

Aby sme Vám šetrili čas, tu sú odpovede na Vaše stále sa opakujúce otázky ...

Nedostal som užívateľský manuál v slovenskom jazyku ?!

Zakúpený tovar pochádza z Českej republiky, teda je k dispozícii len užívateľský manuál v českom jazyku. Užívateľský manuál v českom jazyku je k dispozícii priamo u produktu ktorý ste zakúpil, prípadne na webových stránkach www.esellgroup.cz v sekcii "Ke stažení". Po prihlásení sa v pravom menu (už. Meno a heslo je uvedené v záručnom liste) zobrazí užívateľské manuály, ktoré môžete otvoriť, či uložiť do svojho počítača, prípadne vytlačiť.

Je veľmi dôležité si tento manuál prečítať pred prvým použitím výrobku a dbať na jeho pokyny.

Užívateľský manuál nie je z ekologických dôvodov priložený priamo pri výrobku, väčšina ľudí si ho prečíta iba raz a potom ho vyhodí. Zákon nám ukladá povinnosť dať zákazníkovi návod k dispozícii, nie ho priložiť priamo k tovaru.

Užívateľský manuál v nemčine, či angličtine, ktorý býva priložený priamo pri výrobku nepoužívajte. Jedná sa o veľmi nepresný, v nějkerých prípadoch dokonca chybný manuál!

Ako mám reklamovať? ... odstúpiť od zmluvy?
Pripravili sme pre Vás podrobný návod, ako reklamovať a ako postupovať pri prípadnom probléme s doručením tovaru.

Alebo vás zaujíma skôr možnosť vrátenia tovaru v 14denné lehote?
Kedy doručíte moju objednávku? ... moju zásielku?
Aktuálny stav svojej objednávky zistíte po prihlásení do sekcie "Osobný účet" v sekcii "Objednávka" (iba v prípade, že ste registrovaný užívateľ nášho e-shopu).
V prípade, že ste zvolili rýchly nákup bez registrácie a osobný účet teda nemáte, pre informáciu o stave Vašej objednávky kontaktujte náš zákaznícky servis. Vždy nám prosím oznámte číslo objednávky, ktoré sa dotaz týka.
O vyexpedovaní objednávky je zákazník vždy informovaný e-mailom, prípadne SMS, alebo telefonicky.
V prípade osobného odberu, je dobré počkať na doručenie "Výzvy na odber" tu zákazník obdrží e-mailom, prípadne SMS, alebo telefonicky akonáhle bude jeho objednávka kompletne pripravená.
Pokiaľ bola Vaša zásielka už odoslaná, do emailu sme Vám poslali číslo zásielky a link na jej sledovanie priamo na stránkach prepravcu.

Všeobecne platí že:

Tovar SKLADOM:

platba dobierkou - expedícia v čo najkratšom čase, pri skorej objednávke ešte v ten istý deň.
platba prevodom - expedícia v čo najkratšom čase po pripísaní peňazí na náš účet.
platba v hotovosti - môžete vyzdvihnúť prakticky ihneď (odporúčame počkať na výzvu na odber, tú obdržíte e-mailom prípadne SMS akonáhle je tovar z objednávky pripravený)
platba na splátky Cetelem - odosiela sa ihneď po tom, čo od spoločnosti poskytujúcej úver obdržíme informáciu, že môže byť tovar expedovaný. Viac o predaji na splátky.

Tovar, ktorý Nie je skladom:

Tovar, ktorý nie je skladom nie je možné objednať, ale iba rezervovať. Termín naskladnenia uvedený pri produkte je iba orientačný a zákazníkovi je upresnený telefonicky, či e-mailom. Akonáhle je rezrvovaný tovar naskladnený, zákazníka o tomto v čo najkratšom čase informujeme. Pokiaľ má zákazník o tovar stále záujem rezervácia je prevedená do statusu objednávky a tovar je odoslaný jednou z vyššie uvedených možností, pokiaľ zákazník o tovar už záujem nemá, rezervácia sa ruší a tovar je uvoľnený do voľného predaja. Doba rezervácie po naskladnení tovaru je 7 kalendárnych dní.
Nemôžem sa dovolať! ... prečo neberiete telefóny?

Ak sa nemôžete sa dovolať na zákaznícku linku, je obsadené, stále čakáte na linke, alebo telefón iba vyzvaní, verte že máme dobrý dôvod telefón nevziať.

Asi práve hovoríme na inom telefóne a vybavujeme požiadavky zákazníkov, ktorí sa dovolali pred Vami, možno práve prišla poštárka, alebo sa venujeme zákazníkovi, ktorý prišiel do obchodu osobne. Ani Vám by sa určite nepáčilo, keby sme pri Vašom obsluhovaní zdvíhali telefóny a hovorili s niekým iným.
 
Pokiaľ sa nemôžete dovolať, buďte prosím trpezlivý. Akonáhle budeme mať chvíľku, zavoláme Vám späť...

Neprijaté hovory evidujeme a na všetky voláme späť. Nikdy neodídeme domov, kým nie sú všetky hovory vybavené.
 
Pokiaľ musíte od telefónu odísť, budete mimo signálu, alebo viete, že sa Vám z nejakého dôvodu späť nedovoláme, môžete nám tiež poslať e-mail.


Prevádzková doba je Po - Pi: 10:00 - 16:00 | So - Nie a Štátne sviatky: Zatvorené

Garančná prehliadka... musím ju absolovovať?
Áno...

Či už stroj zakúpite zostavený a nastavený od nás, necháte si ho zostaviť niekde v servise, alebo si ho doma zostavíte svojpomocne, odporúčame garančnú prehliadku absolovovať.

Pri garančnej prehliadke podrobíme stroj dôkladnej kontrole, kde odhalíme prípadné problémy hneď v zárodku a nehrozí tak väčšie poškodenie stroja. Ak by sa vznikajúci problém neodhalil včas, prípadná závada môže viesť k poškodeniu ďalších častí a následná škoda by mohla byť niekoľkonásobne väčšia.

Garančná prehliadka obsahuje:

Kompletnú kontrolu stroja: Skontrolujeme rám, brzdy, baterie, dotiahnutie a pevnosť všetkých skrutiek, nastavíme karburátor a vôľu na ventiloch, nastavíme a namažeme reťaz, atd.
Testovanie stroja: Po nastavení stroj dôkladne otestujeme, aby sme si boli istí, že sme to urobili dobre.
Prípadné závady na stroji nespôsobené chybnou montážou, údržbou a zlým zaobchádzaním bezplatne odstránime.


Cenník garančnej prehliadky nájdete v sekcii "Servis"